Jays introducerar svettåliga m-Six Wireless för aktiva människor

Generellt pressmeddelande

Svenska hörlurstillverkaren Jays Group AB (publ) introducerar sina första svettåliga hörlurar med integrerade kontroller, mikrofon och batteri. Utvecklingen av m-Six inleddes med drivkraften att eliminera känslan av hårdvara mellan användare och musik.

m-Six Wireless är konstruerade från ett användarperspektiv där all elektronik är integrerad i öronsnäckorna. Vänster hörlur är fylld med Varta-batteri, medan den högra innehåller all elektronik, kontroller, laddningsgränssnitt, LED och dubbelt mikrofonsystem, samtidigt som det ger utrymme åt Jays LDS-antenn.

Snabbladdningsfunktionen ger över 1 timmes batteritid på 15 minuter och upp till 4,5 timmars speltid på bara 45 minuter.

m-Six Wireless är formade att passa ett ytteröra och har flexibla öronkrokar och justerbart nackband för en fjäderlätt, fri känsla.

Några av m-Six Wireless detaljer och funktioner:

• Svettåliga
• Integrerade kontroller
• Flexibel öronkrok
• 6 mm högtalare
• 5 timmars batteritid
• Snabbladdning
• 2x mikrofonsystem
• Justerbart nackband

m-Six Wireless är för närvarande i förproduktion och förväntas levereras i september 2018. Förhandsbeställning av m-Six är nu tillgänglig på www.jaysheadphones.com. m-Six Wireless erbjuds i följande färger: svart, mossgrön, gammelrosa och sand.

m-Six Wireless MSRP
SEK 999
USD 99
EUR 99
GBP 99

Produktens url

Henrik Andersson, VD
Email: henrik@jaysheadphones.com

Jays Group AB (publ) är noterat på Nasdaq OMX First North. Certified Adviser är Mangold Fondkommission AB.