Nya a-Six Wireless nu i lager

Generellt pressmeddelande

Stockholm, Sverige, 2018-02-06 12:49 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Svenska hörlurstillverkaren Jays Group AB (publ) meddelar att de trådlösa in-ear hörlurarna a-Six Wireless med 12 h batteritid och stabil trådlös anslutning nu finns i lager och levereras till butiker i hela världen.

a-Six Wireless finns nu till försäljning via Jays webbutik. Hörlurarna har precisionsgjorda metallhus, dekalplattor av rostfritt stål och stabil trådlös anslutning.

a-Six Wireless är nu tillgängliga online med fri frakt via www.jaysheadphones.com och utvalda återförsäljare. Vänligen notera att a-Six i färgen black on gold finns tillgänglig i Jays webbutik. Färgerna gray on silver och white on silver förväntas skeppas under nästa vecka.

Länk till produkten:

MSRP:
USD 79 / Euro 79 / SEK 790

För mer information, kontakta:
Henrik Andersson, VD
henrik@jaysheadphones.com

JAYS is a global Swedish brand that exists to create engaging experiences based on a genuine belief in everyone’s right to great sound. A JAYS product is a statement of true care for its user. Jays Group AB (publ) has a heritage of simplicity that permeates everything it does, and renders products that are intuitive, timeless and built to last.

The company’s promise is devotion to authenticity and rigorous attention to details through design and engineering excellence. Jays Group AB (publ) is listed on NASDAQ OMX First North in Stockholm, Sweden. Certified Advisor is Remium Nordic AB.