JAYS släpper ny True Wireless Bluetooth-högtalare

JAYS presenterar idag stolt sin senaste bärbara högtalare, s-Go Mini. Det är den tredje Bluetooth- högtalaren som lanseras av den svenska audioproduktutvecklaren och den här gången har teamet förbättrat upplevelsen ytterligare genom att lägga till True Wireless och IPX7-klassificering till paketet.

s-Go Mini är den perfekta följeslagaren när du vill ta med dig festen utomhus. True wireless-anslutningen gör att du kan koppla ihop två högtalare och ger en trådlös och enkel stereoupplevelse. ”Vi är stolta att kunna erbjuda marknaden en stereoupplevelse som passar för alla tillfällen, vi vill att våra kunder ska kunna njuta av bra ljud oavsett om de är på stranden eller ute i trädgården.”  - HENRIK ANDERSSON, VD

Vattenavvisande och dammtålig

s-Go Mini är byggd för att klara av tuffa förhållanden oavsett om du är hemma, på stranden eller på spa. Den här bärbara högtalaren är IPX7-klassad, vilket gör den både vattentät och dammtät. ”Om du letar efter en pålitlig trådlös minihögtalare utan att behöva betala för mycket är s-Go Mini produkten för dig.”  - FREDRIK SJÖLANDER, CHEF FÖR PRODUKTUTVECKLING

Batteri som räcker hela dagen

s-Go Mini har hela 12 timmars speltid och lanseras i två färger; grafitsvart och betongvit. Den är tillräckligt liten för att enkelt rymmas i din handväska eller kabinväska och levereras med en mjuk och skyddande resepåse.

s-Go Mini är tillgänglig för att förbeställas från och med idag på jaysheadphones.com.

s-Go Mini RRP
499 SEK / $49.99 / €49.99 / £44.99

Henrik Andersson, CEO

henrik.andersson@northbazegroup.com

Om Northbaze Group AB (Publ)

Northbaze Group grundades 2006 och har under åren utökat sin målbild till en affärsidé som är att utveckla och ta fram innovativa och funktionella produkter inom audio, IT- och mobiltillbehörsområdet för att förenkla och förbättra människors upplevelse av mobila enheter samt brygga samman människors liv med dagens teknik. Genom att vi kontrollerar tillverkningen och har ett nära samarbete med marknaden kan vi förfina nuvarande varumärken och utveckla kompletterande varumärken för att anpassa oss till ett ständigt föränderligt landskap och marknadsbehov av nya smarta lösningar för att förenkla människors liv i en föränderlig och alltmer teknisk värld.

Visionen är att skapa enkelhet i människors alltmer tekniska liv genom att erbjuda smarta och funktionella ljud produkter och IT- tillbehör.

Aktierna i Northbaze Group (publ) är föremål för handel på Nasdaq First North Growth Market. Certifierad Adviser är Partner Fondkommission AB med e-postadress info@partnerfk.se och telefonnummer +46 31 761 22 30.